2009. február 25., szerda


Borsos Csilla

1994.12.05.-én születtem.Nincs becenevem,de otthon Csillusnak is szoktak hivni.Kedvenc tantárgyam a biológia,angol,kémia.Biológiát szeretem a legjobban.Kedvenc kajám nincs.Szeretem a kutyákat,macskákat,Van két madaram és egy kutyám.A madaraim neve Samu és Pintyőke,a kutyám pedig Maszat.Szabadidömben szeretek olvasni,kompjuterezni,tévézni,zenéthallgatni és nevetni a sok viccen.A kedvenc könyvem,amit eddig olvastam a „Macska a galambok között”.A kedvenc filmem pedig a „Bazi nagy film és A Kárhozottak királynöje”.Szeretek a barátnöimmel lógni,Rózsikával ás Ágikával.Kedvenc szinem a világos kék.Ha nagy leszek,akkor egy szép Audid szeretnék,a barátnöm Szive fekete csücskét.Még utoljára ,a kedvenc szavam,amin mindig nevetek,”Óvd a földet,az egyetlen hely,ahol csokit lehet kapni”.Nagyon szeretem a csokit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése