2009. február 25., szerda


Hugyik Rózsa

1993.11.30-án születtem. Becenevem Rózsika. Nagyon szeretem a lovakat. Kiskorom óta rajongok értük. De nagyon szeretem még a tigriseket, pingvineket. Kedvenc tantárgyaim a biológia, a az angol, rajz. A rajzot komolyan veszem, mert szeretnék a későbbiekben ezzel foglalkozni. A nyolcadik osztály befejezése után Zentára szeretnék közgazdasági középiskolába járni, de ez mellett festeni is szeretnék. kedvenc szinem a kék. Sokat szoktam zenét hallgatni. A techno zenét szeretem a legjobban, ezen belül a dance zenét. A trance is jó, meg néha electrot vagy houset is szoktam hallgatni. Kedvenceim: Peat jr. And Fernando, David Guetta, Dj. Tiestot is és sokm indenki más. Szeretek filmeket nézni. Kedvenc filmem a Kárhozottak királynője, Vadászpilóták, Apa lettem kisapám. Rajzfilmeket is szoktam nézni. Kedvenceim: Kung Fu Panda, Jégkorszak, Táncoló talpak, Vigyázz, kész, szörf és sok minden más.Kedvenc autóm az Audi A6-os. Szivem fekete csücske. Mindenem a CSOKI!!!! Olyan nagyon kedvenc ételem nincs, de az édességeket szeretem a legjobban. Na meg a bátyám spagettiét! Annál nincs jobb. Van egy szép nagy fekete nyuszim, aki a Lusy nevet kapta. Hát nem is tudom mit mondhatnék még. Talán mostmár semmit. Ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése