2009. február 25., szerda


TÖRÖK ZSÓFIA
Na, én 94es kiadású vagyok. A KOS jegyében születtem és szeretem a horoszkópokat. Van egy öcsém most lesz 11 éves és hát sokat veszekszünk, na de azért szeretem . A 8.e osztályba járok és szeretem az osztályom (na de nem mindenkit)… Hajam barna a szemem is.. SZERINTEM SZÉP VAGYOK (mások szerint is) szeretek nevetgélni össze-vissza mindenen. Szeretem fényképezgetni magam. Szeretem a tükröt, mert mindig szépet mutat, de főleg azokat a tükröket szeretem, amelyek tetőtől talpig érnek. Szeretek gondolkodni meg nézegetni a tüzet, hogy ég+tüzelni (csak nehogy felrobbanjon a kályha) Ha nagy leszek, milliomos leszek és lesz 12 villám meg stb.. 8 után gimnáziumba megyek aztán meg rendőr leszek, vagy nem tudom. Van egy csira macskám a neve Gyilkoska. Meg egy teknősbékám, de beteg és azért remélem h nem hal meg. Van két legjobb barátnőm a Juca és az Adri mi vagyunk a GRÁCIÁK(94 szépei) :D Nagyon szeretem őket és 1000%osan megbízok bennük. Rengetegen nem bírnak bennünket, de minket nem dakel. Okos is vagyok nem csak szép ezt a bizonyitvagyom mutatja. :D Rengeteget beszélek, néha túl sokat is. Egyszerűen okos, szép, művelt, talpraesett, nem egoista(nem-e) vagyok. Ja meg nézz meg a poznanicin azt is nagyon szeretem. Lesz 3 gyerekem (én már tudom) meg a GRÁCIÁKKAL egy napon fogunk házasodni. Jaj meg nem mondtam, vagyis nem írtam, hogy igazából démon vagyok.( nem hülyéskedek tényleg csak senki sem hiszi el) na kb ennyi…
szevasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése