2009. február 25., szerda



A nevem Baglyas Annamaria szulettem. 1994.04.30an.A 8.e tanuloja vagyok.Rock zenet halgatok. Szabadidomben pasizok valamint zenet halgatok.A tanulni nem szeretek,de muszaj.
Kedven rock eggyuteseim Bullet for My Valentein,Korn, Him Depresszio Ektomorf .
Szuleim neve Ilona es karoly A szornyeteg tesom neve is Karoly.Legjobb baratnoim Agica es Dianna Sokat szoktunk hulyulni es bulizni.A palyafutasomat illetoleg a kereskedelemre gondoltam. Szerintem szep vagyok meg masok szerint is.Mottom ki a kiraly¬ EN. szeretem a cicakat,kutakat valamint a halakat.
Kedvenc tantargyam a Magyar es a biologia.A fekete szinert elek, halok.A kedvenc kajam a pizza,spaghetti.Szeretek rajzolni valamint festeni.Osztalyfonokom Hugyik Ilona,foldrajzot es rajzot tanit.Szeretem a horrolt es a vigjatekot.Az osztalytarsaimat illetoleg,birom oket es egy nagyon osszetarto osztaly.Kedvenc italom a sangria es a bambusz.A horoszkopom a bika ami egy eros allat.Sokat szoktam rohogni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése