2009. február 25., szerda



Helló, az én nevem Pajdusák Ákos. Zentán születtem 1994.07.30.án. 8.e be járok. Szabadidömbe sokat gépezek. UTÁLOK OLVASNI (házi olvasmányt). Szeretem a motrokat főleg a versenymotrokat, kedvenc motorfajtáim: Yamaha , Aprilia, Suzuki. Van pár hülye osztálytársam,de szeretek velük lógni. A kedven évszakom a nyár, mert sokat megyek bazemba, meg sokat lehet motrozni (ha van benzin). Van egy testvérem Kittinek hívják. Ha unatkozok akkor járok uszni. Kedvenc ételeim: pizza, Kacsát, ... Nem döntöttem még el hova megyek tovább. Van egy kutyam (fox terrier) Foltosnak hívják. Nyáron sokat szoktunk feküdni vele a füben. Sokat szoktam segiteni otthon. Takarítani utálok de ameddig nem futja takaritónőre addig muszaj lesz. Szeretem szét b...ni a gépemet, meg utánna halgatni hogy hogy szid a mester.xD .E-mail címem pajdua@vipmail.hu. Aludni csak este szoktam. Szeretem a zenét. Várom már hogy vége legyen az Általános Iskolába... De azért a telet is szeretem mart lahet biciklivel hüjülni. Főleg kapartatni szoktam a jégen... Nyáron a biciklimmel legtöbbet egykerekezni szoktam... nah ennyit róllam... CSÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése