2009. február 25., szerda


LATÁK ADRIENN

A becsületes nevem Laták Adrienn!!!Becenevem sok van,pl. Adry,Zadri,Méhecske,Zümy stb.1994.november.28-án születtem Zentán.Apámat Laták Ferencnek ,anyámat Andreának hivják.Van három öcsém,Dani,Patrik és Márk.Sokat veszekszek velük,de hát sztem ez normális.Cseh Karcsika nevű iskolába járok...nagyon várom a ballagást...De akkor most jövök ÉN!Kék szemem van,valamint barna hosszú hajam.Nagyon szép vagyok,sokan mondták már.Poznanici függő vagyok,majd irj komit!!Okos vagyok,szép és laza.Hobbim az hogy órákig állok a tükör előtt és nézem magam,mert megnyugtat hogy szép vagyok és kész!!!Sokan szavazzák le a képeimet pozon,de csak azért mert irigyek.Majd akarok motrot,de nem robogót,hanem vlami krossz féleséget.Pedig mindenki azt mondja hogy az nem nekem való,de engem nem dakel.Szerintem gimibe megyek(hova máshova?!!!)Sokat képzelődök,kitalálunk új szavakat(pl.csiraJeans,celebcitrom,menőbanán,sztárnarancs stb.) a két hülye,de szép barátnőimmel,Zsókával és Jucával.Ha nagyok leszünk,alapitunk egy kocsmát,melynek az lesz a neve,hogy GRÁCIÁK!!!És majd mindenki oda jár és mindenki ismerni fog minket.Gimi után lehet rendőr leszek,de még nem tudom,na mindegy.Gazdag lesz a férjem,és mindent megszerez nekem amit akarok.Akkor is mindig én leszek az első.Majd csak hobbiból kell dolgoznom,mert minek...inkább tovább ábrándozok,hogy milyen szép vagyok....tudom hogy egyeseknek egy beképzelt kis fruskának hisznek,de attól még nem az valaki,hogy egy kicsi egoista,najó nem kicsit nagyon.Szeretem az életet,nem szoktam keseregni minden rosszon,mert különben lemaradok az összes többi jóról.Minden zenét meghallgatok,najó a technótól feláll a szőr a hátamon,de inkább a metált komázom.Útálom a macskákat,mert olyan csirák.Van egy kutyám már 2 éves,Golden Retriver,Missynek hivják.Na kb. ilyen vagyok én....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése