2009. február 25., szerda


Pá mer Tamás (Tomi)
1994.Május.6.-án születtem Zentán. Szabad időmben nagyon sokat kézitek+motrozok.május 14.-én tettem le a visz gát, ami persze sikeresen tettemle.sokat megyek motozni az osztálytársaimmal. kedvenc állatom a kutya+nyúl. Van 1-APN-4-esem, ami szerintem kezdésnek meg teszi, vagyis legalább meg tanulok váltós motort hajtani. Kedvenc étem apuzza+hamburger. Kedvenc italom a Sprite.3.-kos korom óta kézizek.4.-kes korom óta megyek szinte minden évben.8.-után ki megyek a magyarokhoz iskolába sport gimibe. Van 1 tesóm, vagyis nővérem, akivel nagyon jóba szoktam lenni. Nagyon szeretek menni, szórakozni+ahol lehet táncolni. kéziben a kedvenc csapatom a Magyarország a kedvenc játékosom pedig az Angyelkovity, Szegedben játszikra hajam színe barna mind a szemem. A legjobb haverjaim a Tomi az Imi és az Ákos+ a Balázs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése