2009. február 25., szerda


Helló!

A nevem Szabó Balázs! Születtem 1994.04.17. Testvéremet Bencének hívják. Anyu neve Szabó Dóra apué Szabó Zoltán! Otthon jó a családi viszony. A szüleimmel mindent meg lehet beszélni. Szeretek sportolni, főleg, a focit szeretem.
Már rég óta űzöm ezt a sportot lassan 8 éve. Zentán focizom. Kedvenc csapatom a Manchester United! Kedvenc játékosom C.Ronáldó. De, még aki a kedvencem az Fernando Torres és Lionel Messi! Kedvenc ételem a pizza, amit anyu csinál, de még szeretem a hamburgert és a szendvicset!
Kedvenc italom a Cola, Fanta. Szabad időmben focizok, és még otthon kombizok. De még szeretek pikádózni is. A sulit, azt NEM nagyon szeretem. De azért a kedvenc tantárgyam a torna! Szeretek menni, nyaralni!! Főleg Bulgáriába!
Nem szeretek olvasni!!! Hetente kétszer járok át Zentára focizni, Kedden és Csütörtökön, meg a hétvégeken megyek meccsekre. Szeretek idegenben játszani, de azért itthon is jó. Jobb bekk vagyok a pályán. De azért előre is szoktam menni. Az a legjobb érzés mikor gólt rúgok. nem szoktam nagyon sok gólt rúgni, de a hátvéd ellenére egy szezonban 9 és 11 gól között járok. Nah ennyit magamról. CSÁÁÁ……..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése